Sumpah Laknat..

Assalamualaikum..

Kenal tak ngan Ustazah fatimah Az Zahra?.. yup yang pakai tarbus nampak skit macam jambul tu.. but takde la jambul btol cam isteri org tu.. hehe sampai kan lam masjid pon tak leh nak cover lagi.. hurm.. semoga Allah beri Hidayah la kepada nye.

Ustazah ni mmg best program die.. ceramah yang sempoi n dapat menarik tumpuan org ramai.. perasan tak Yang kebelakangan ini Beliau sudah jarang muncul di televisyen?? dulu ade jugak kat Tv1 or Tv9.. but skarang.. hurm..


mungkin ade kaitan ngan ceramah beliau yang bertajuk Ciri org Munafiq suatu ketika dahulu.. time tu plak.. kemain lagi org duk hangat bersumpah laknat.. ade kes skit nak sumpah.. dengarlah sendiri penjelasan Ustazah fatimah Az Zahra mengenai org yang gemar sumpah laknat..



kalau kita lihat yang ni pun tak kurang die punye jahilnye... dalam majlis yang bertujuan mmbuat kacau dan menyebar fitnah.. die sanggup lagi bersumpah.. ini dilihat sebagai pencampuran hal2 yang buruk serta berani pula menyebut nama Allah... supaya die diberi hidayah..

so kita kalau tahu yang kita cakap benar sudahlah.. jangan nak buat org percaye kat kita smapai sanggup bersumpah.. bukan ape.. Kalau yang kita sanggup sumpah itu betul takpe lah.. but kalau itu semua fitnah?? tak takut ke kita ngan azab api neraka di akhirat nanti??

setiap hari saya berharap agar Allah menjauhkan saye dari menjadi seorang yang munafik.. Nauzubillahiminzalik.. 

sangupkah kita menggadai maruah hanya untuk kepentigan individu tertentu ataupun demi wang ringgit dan pangkat? think.. this is so unprofessional..

TOWARDS BETTER MALAYSIA 

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

Ini Sejarah Kita ISK