Bengkel Penulisan Islamik

Assalamualaikum..

Sedang saya asyik duk online Fb semalam.. tetibe satu chatbox kluar.. Zuhaira Abdullah name tercatat.. akwan lame saye.. kawan from sekolah rendah lagi.. die bertanya samada saye ingin menjadi seorang penulis ataupun tidak..

So dengan sejujur jujurnya saya jawab yang saya mmg ade keinginan untuk melahirkan..(bukan beranak OK) or shud I say.. menerbitkan sebuah Buku.. heheh... so die pon bagi lah link untuk satu Bengkel Penulisan Islamik yang dianjurkan oleh Hilal Asyraf.. ala yang lagit Ilahi tu.. tak kenal?? cu tengok gfambar ni..



inilah gambar pemilik nama.. hehehe Kenal?? tak kenal mesti korang tak pernah bace die punye karya kan?? hehe so after kawan saye ni terangkan ape semua tu saye mintak masa untuk berfikir... chehhhhh cam org dah masuk meminang plak.. keh keh...

so lepas tu saye gi KFC coz ade Prefect Camp of Kelantan State Members Gathering la kunun.. hehehe
balik tu saye pon decide yang saye mmg nak join.. so saye pon call kawan saye Zuhaira ni.. n cakap yang saye setuju.. dia pon cakap yg ade sorang agi kawan die yang akan join.. so Yuran Pendaftaran akan jadi murah sedikit.. ehhe

So die daftarkan name saye n die forwardkan mesej yang suh deposit kan wang pendaftran sebanyak 50% dari harga yang diberikan.. so hari ni plannye nak gi Bank lah kan.. nak transfer duit.. but Hari ni Allah Mencucuri Rahmatnya Dengan Lebat Sekali di Negeri Kelantan Darul naim yang juga dikenali sebagai Negeri che Siti Wan Kembang..

so agak terbatas la pergerakan.. sebebnarnya dah seminggu lebih tak hujan so hari ni.. Hujan ... Alhamdulillah sangat2.. dapat lah air hujan diserap lam tanah dan juga menangkis masalah ataupun Isu Air.. kah kah.. Terikut ngan Propanganda Media Kerajaan plak.. keh keh.. tu la.. sebar lagi berita palsu.. habes kotor fikiran bebudak cam saye ni.. (I dun believe it lah)

So saye harap saya akan menjalani Bengkel Penulisan Islamik ni sebaik mungkin n timba sebanyak mungkin ilmu yang ade lam diri Host Bengkel ni iaitu Saudara Hilal Asyraf... (nak bawak vacuum la nak sedut die punye ilmu) keh kih..

Timba Lah Ilmu Dari Dalam Buaian Hingga Ke Liang Lahad.. InsyaAllah...

Menulis perkara yang mampu memberi kebaikan kepada orang lain adalah sesuatu perkara yang amat saya inginkan.. InsyaAllah mereka yang mmbaca akan mendapat inspirasi untuk menghidupkan dan mengamalkan segala apa yang akan ditulis.. hehehe

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

How Easy Doing Dakwah Actually Is..

SPM Result Quotes