Yakinlah Bahawa Rezeki Itu Selalu Ada

Assalamualaikum..

Hurm tengok ke tajuk entri ni macam Lebai Qi Diey nak bagi ceramah lah tu.. ehh takde lah.. ni just pinky sharing jer.. hahaha

So kita lihat n fahami tajuk betol betol baru la tak terpesong kita punye perbincangan.. ken??

so crite die camni.. tengahari tadi.. ketika saya duk menjerang air kat dapur berbunyilah suara Rihanna menandakan ade panggilan untuk saya.. ~Find Light In The Beautiful Sea~

Farihin.. kawan pompuan saye call...die skang ni keja kat popular.. lau nak kenal dielah Cashier yang paling cantik kat Popular KBMALL ni..

 Helo Assalamualaikum..

Weh Amin mung free dop?? die bagitahu yang ade tawaran kerja untuk saya.. Popular akan adakan Exhibition.. so ramailah pekerja diperlukan.. ten days je..

kene gi Kbmall coz Boss nak tengok dulu.. tapi.. Kita Merancang dan Allah juga Merancang.. Dan perancangan Allah Jugalah yang terbaik..

Saya tak boleh ambik kerja nie.. huhu so sad.. sebab nanti 27 haribulan saye akan hadiri satu Camp Keagamaan .. hurm InsyaAllah tiga hari.. abg saye pon terpilih jugak.. Alhamdulillah.. so abg saye kene la cari pengganti nak uruskan bisnes die tu..

so satu peluang dan juga rezeki bagi saye telah berllau.. takpe lah.. saya yakin yang Rezeki Allah itu cukup untuk seluruh hambanya.. Ingat.. Allah itu Maha Kaya.. so nothing to worry lah..

bebanyak terima kasih saya ucapkan kepada kawan saya Farihin kerana ingat jugak die kat saye yew.. huhu tu la pasal i used to like her before.. hehe.. Now pon.. hehehe Ouhh Blushing pipiku..

so InsyaAllah.. Allah akan murahkan rezeki saya lagi selepas ini.. Alhamdulillah for giving me such a gold-hearted friend like Farihin...

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

How Easy Doing Dakwah Actually Is..