Happy Birthday To Me

Assalamualaikum...

Yup hari ini pada tanggal inilah seorang budak lelaki yang sangat cute dilahirkan di Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian pada tahun 1995. (tengok lahir pon dah kat Universiti... ko ade??)

Amin Rashidi diberi name.. yang bermaksud Yang Amanah lagi Bijaksana.. tahnks to those yang terlibat dalam usaha menjayakan nama yang saya sangat kagumi ini.. hehehe

so sekarang ni umur saya pon dah 18 tahun.. so kene lah mature skitt.. biaq sesuai ngan umoq kate org Kedah.. hahha..

so hari ni ramai lah yang wish Birthday kepada saya.. saya ucapkan Terima Kasih banyak.. dah segala doa untuk saya saya aminkan dengan penuh keikhlasan agar dimakbulkan Ilahi.. aminn..



antara post kawan kawan yang saya suke ialah :-

1 Sanah Helwah
2 Samak Hari Jadi
3 Selamat Mendekati Ajal.. (walaupon seram bunyinye.. I Like)

so antara Doa yang I LIKE ;-

1 Semoga panjang umo murah rezeki
2 May Allah bless your life in this world and the herafter..

sebenarnya saya berhasrat nak balas satu satu Post Dieorang kat wall saya.. but bile dah 200 orang post.. tak terbalas jugakah jawab nya.. so saya tulis entri ni unntuk membalas semua Post Post kawan2 saye yang awesome di facebook.. harap diorang bace lah ye.. yang mane sempat saye balas tu Ok lah.. yang tak terbalas tu jangan kecik ati Ok.. love u guys

adik saye Are Fiek juga wish my befday melalui phone.. thanks brother..

kawan saya pula ade yang post '' happy birthday kawan.. maafla aku tak boleh jadi kawan yang membanggakan"

huhu bagi saya setiap kawan saya adalah mereka yang paling saya bangga.. kerana saye belajar mengharungi hidup ini melalui pengalman dan penceritaan mereka..  tak kire lah result SPM die berape pon.. Rezeki Allah tidak terletak dan tertakluk kepada Result SPM anda ye..

Sekali lagi saya ucapkan TERIMA KASIH kepada mereka yang mengingati hari bersejarah bagi saya ini...

#teringat plak tahun lepas sambut birthday kat Camp.. huhu makan BBQ lagi..

hurm esok kalau takde aral melintang InsyaAllah.. saya kan ke UiTM Machang kerana ade Program Selangkah Ke UiTm.. huhu InsyaAllah will be going there with my friends Ikraq and Ady..




Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

How Easy Doing Dakwah Actually Is..