expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, 17 March 2013

Wait I Dun Get It

Assalamualaikum..

Hurm ape bende yang aku tak paham ni??

Jawapan kepada permasalahan ini ialah.. UltraMan..

Saya betol betol tak paham kenape Ultraman ni masih wujud di era pascaglobalisasi dimana akses kepada maklumat berada di hujung jari..

Kenape producer Ultraman tak putus asa n stop from meracuni fikiran bebudak.. haha.. cukuplah Ultraman Tiga, Mebius, Nexus and so much more... hahah.. sian plak saye tengok pelakon pelakon die.. haha

buat la cite yang ade motive skitt.. ni tak.. kalau ade gempa bumi n Tsunami takde plak Ultraman ni muncul and save Jepun.. ahhaha

Udah Udah La Tu ye.. hehehe



la banyak rupenye makhluk yang sanggup jadi Ultraman ni kan.. hahah,.. malu plak aku tengok diorang pakai kostum ketat sehingga menampakkan bende yang sepatutnya nampak.. haha


No comments:

Post a Comment

You Might Want To Read This

Click Here

Keep Reading ^_^...

Keep Reading ^_^...

Rate Me If You Dare

Top Blog

Facebook.. It's Mine

Allahumma Salli Ala Muhammad

About Me

My photo

my real Name is Amin Rashidi .. 19 and will be older  .. previous studied at UiTM Shah Alam as a Law Student.. Hope my life will get better

KawanKu yang Chomells

Google+ Followers