Wait I Dun Get It

Assalamualaikum..

Hurm ape bende yang aku tak paham ni??

Jawapan kepada permasalahan ini ialah.. UltraMan..

Saya betol betol tak paham kenape Ultraman ni masih wujud di era pascaglobalisasi dimana akses kepada maklumat berada di hujung jari..

Kenape producer Ultraman tak putus asa n stop from meracuni fikiran bebudak.. haha.. cukuplah Ultraman Tiga, Mebius, Nexus and so much more... hahah.. sian plak saye tengok pelakon pelakon die.. haha

buat la cite yang ade motive skitt.. ni tak.. kalau ade gempa bumi n Tsunami takde plak Ultraman ni muncul and save Jepun.. ahhaha

Udah Udah La Tu ye.. hehehe



la banyak rupenye makhluk yang sanggup jadi Ultraman ni kan.. hahah,.. malu plak aku tengok diorang pakai kostum ketat sehingga menampakkan bende yang sepatutnya nampak.. haha


Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

BARANG BARANG UNTUK KE PLKN 2013

'Bienvenue' Third Semester