People who inspired me..



this is the picture taken by my great friend on the most outrageous event called "MAjlis Jamuan Pengawas"

this is The PKP of SMKKK...  cikgu ni banyak memberi inspirasi kepada saye coz die punye speech mmg mantap..

kalau die sertakan contoh ke cerita ke mmg menarik..

he always give me the Spirit Word... tiap2 kali nak masuk exam.. thanks cikgu.. walaupon sebentar sahaja bersua dengan cikgu.. jasa cikgu akan teteap saye kenang..

one of his word that really touch my heart.."Andai kata kamu mendengar kematian kami.. maka sedekahkanlah kami Al Fatihah"..

he bring alot of changes in my school... he is better than anyone... thumbs up to you Cikgu...

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

Ini Sejarah Kita ISK