expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, 20 September 2012

PENGALAMAN PERTAMA..

weyh.. ni bukan blog lucah la.. gini nak cite satu pengalaman ayng amat melucukan yang juga cukup menunjukkan betapa tidak matangnye saye..

cite ni bermula since i was in primary school..

musim raya.. mungkin saye darjah 6 kot time tu.. (muda agi lorgh)... semua ahli keluarga balikik ke kampung that is my home.. so nak buat ape ntah time tu...

mak saye pon suruh la saye pergi ambik serai.,..(lemon grass)... hurm sye pon dengan konfiden nye berjalan ke kebun milik datuk saye...

ha tu pon kau serai.. jangan lari aku nak potong kau.. hehehe monolog la plak..

so saye pon potong la serai tu... lenggang lenggok balik ke rumah..

ni mak serai... orang laen sume tengok je kat saye..within a second.. dieorng tertawakan saye.. saye ni bingung tahap maksima dah...

mak betol la ni serai kan?? saye tanye mak saye.. memang la serai tapi org tak ambik daun serai... orang ambik batang die.. dekat akar tu..

hahaha.. baru lah saye tahu kenape dieorg gelak kat saye...

hurm since saye dpt satu pengajaran yng tidak formal yang mungkin berguna untuk masa hadapan... hehhe

ade ke patot???? serai serai.. dah la ko tu tajam.. so slepas tu saye pon pegi la ambik balik serai tu.. kali ni ngan kakak saye plak.. sebab takut terambil bende lain plak... hehe



No comments:

Post a Comment

You Might Want To Read This

Click Here

Keep Reading ^_^...

Keep Reading ^_^...

Rate Me If You Dare

Top Blog

Facebook.. It's Mine

Allahumma Salli Ala Muhammad

About Me

My photo

my real Name is Amin Rashidi .. 19 and will be older  .. previous studied at UiTM Shah Alam as a Law Student.. Hope my life will get better

KawanKu yang Chomells

Google+ Followers