Semalam.. Seharian di CONCORDE Hotel.

Assalamualaikum...

Yup.. dua hari lepas.. when I walk in Cafe kat Fakulti.. Then a senior called me and ask.. "do You wanna be an adhoc for Dinner LLB Student??? "

at first I was like.. urmmm maybe not.. but that sister really insist me.. and i finnaly said "I'm in"... huhu mudahnye kan?? huhu




so semalam kul 9 tu kiteorg di fetch untuk set up kan Hotel... hurm bukan ade kerja pon.. just duduk2 je.. huhuhu memang tak de keje langsung nak buat..

Then a guy came in and said.. anyone volunteer for Registration?? "Me.. " hehhee

Rasenye itulah keje paling mudah yang boleh saye buat.. huhuh coz my friend.. Akmal n Nazrol.. jage Spotlight... hihihi..



Hurm so.. Registration.. kene lah pakai ikut tema.. Tema Majlis Dinner Senior ni plak.. "RED CARPET GLAM".. so I have to be Glam lah Jugak... tak gitu.. hehehhe..

saye ni plak bende2 macam ni memang lah minat... huhu Front Desk.. memang tu lah keje saye selalu.. huhuuhh...




huhu actually masalah transpot agaklah menjadi2 semalam.. huhu but Alhamdulillah.. sume nye lancorr...

Kenal ngan bebudak pompuan Awesome Kelas J KPTM is totally a good time... huhu Glad to all  People Involve Yesterday.,....


 




Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

How Easy Doing Dakwah Actually Is..