Ops TerPonteng Kelas

Assalamualaikum

Hurm selama 2 bulan saye menuntut di Universiti Teknologi MARA ni.. baru sekali ni saye terPonteng kelas.. Terponteng okay.. bukan sengaja...

camni cite die.. sepatutnya pagi tadi ade kelas Critical Reading start kul 8.30.. but semalam kawan saye text kate esok takde kelas.. so  i was like. okay thanks for the info.. then semalam da set la nak pegi kul bape ape sume..

then tdi melenggang kangkung nye e kelas Introduction To Malaysia Government.. then my classmates tanye.. "ko pegi mane??".. i was like.. daaa.. in my room lah.. "why?"..

diorang pon cite lah yang tadi adde class .. only me did not attend the clas.. and Madam said If i Missing In Action again.. she will make me Failed for the subject..

here I feels so bad.. it my fault ... i knew it..

I pray hardly that Allah will ease my problem and I will give extra satisfied Explanation to Madam next week..

IM SORRY PUAN HAZ....

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

Ini Sejarah Kita ISK