Perutusan Sebelum Hari Raya

Assalamualaikum warahmatullahi Wabarakatuh



Saya Amin Rashidi Bin Ramli atau Qi Diey ingin meminta ampun dan maaf dengan seluruh kenalan saye mahupun sesiapa sahaja yang mengenali diri saya..

Saya akui yang saye ni agak lancang dan pedas berkata-kata.. perangai pon takde lah elok sangat.. cuma satu saye pinta.. sudilah saudara saudari maafkan kekhilafan saya.. saya sedar.. saye bukanlah malaikat yang sentiasa berbuat kebaikan.. namun saye juga bukanlah syaitan yang jahat je kerjanya.. so thats why lah I need you there.. tuk maafkan semua silap saye..

Kita mulakan kehidupan baharu selepas mengharungi sebulan puasa ini.. semoga Syawal menjadi hari kemenangan kita semua which is kemenangan untuk memperbaiki diri.. n kalau lepas ni saye ade buat lagi perkara2 tak senonoh tu kurang elok.. sila tegur saye..

Arina Maza Tara Hakaza Wakaza Mafi.. Ayadeena..
nasihatlah aku.. dimana sahaja, bila bila masa..

Saya juga berharap agar Allah memakbulkan doa kita semua yakni untuk menjadi insan yang berakhlak mulia, menjadi anak yang soleh dan solehah..

Aminn.. Semoga Allah perkenankan permintaan kita..



Last skali saye sertakan Pantun Dari Amsterdam...

Has been a year,
It comes again;
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin.

Mountain Daik's branches got three,
Pandan Island is far far in the middle;
With friends, relatives and Family,
Hari Raya is time to mingle.

Minal Aidil Wal Faizin

And pada hari Raya nanti.. lau jumpe sanak saudara Ucaplah

"Taqoballahu minna wa minka" yang maksudnya.. Semoga Allah menerima amalan kami dan amalanmu




my baju raya Tahun ini.. Turquoise tema kalernye.. Excited sebab tahun ni tak pakai Songket Melayu.. but Pakai THAI SILK.. lagi shining .. hak hak..

Till Then..

Wabillahi Taufiq Wal Hidayah..

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

How Easy Doing Dakwah Actually Is..