SELAMAT HARI RAYA (Eh seriouslah)

Assalamualaikum..

"ku senandungkan lagu untukmu yang jauh di mata.. bla bla bla" boleh bayang tak saya buat tarian lagu ni ngan bahu2..

so yeah.. walaupun dah berapa Sywal tapi still dalam bulan Syawal kan.. so agak rasa bersalah namun ku gagahkan jua untuk mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN" sekuat dan seramai suara pekerja Petronas cam dalam tibi tu..

Yes.. ini betul saya maksudkan.. saya ni buakannya baik sangat.. dan takde la jahat sangat.. tapi macam ade split identity jugak.. kalau baik baik sangat.. kalau jahat jahat sangat plak.. eh pasaiipa?

hhaha.. everyone has their own evil.. Astaghfirullahaladzim.. banyak2 la istighfar atas kejahatan ko penah buat..

apa ni jahat2.. tak baik tahu tak.. Jahat Baik macam cite Goku plak ye..

so.. saya betul betul minta maaf dari hujung rambut yang baru potong malam tadi ni turun melalui telinga, pipi, dagu, dada, perut, pusat, tutttt (mohon jangan porno sangat) peha, lalu ke betis, melingkar di buku lali dan akhirnya jari kaki anak yang kiut miut ni..

mintak maaf kalau ada tersalah bicara,. terpukul..  tercubit.. terhempap.. terterajang.. teratai.. haha dah habes ter ke..?

saya rasa ada je org yg pernah kecik hati or terguris perasaan dengan kata2 saya.. kekadang mulut laser. hurm so.. maafkanlah. and ade je org yg buat saya sakit hati gile babas bin alagpas.. but..maafkanlah..

Nabi ajar sebelum tdo maafkanlah segala kesialapan org terhadap kita.. bangun esok konperm ringan je otak.. buat ape nak simpan dendam.. kan?

tak elok bermusuhan.. baik kawan leklok.. best what banyak kawan.. banyak ragam.. kita pon belajar untuk hidup di dunia yang fana ni dengan lebih fokus dan bermatlamat..

Bumi ni hanya shooting set je.. kita ni hartiss pelakon Samarinda semuanya.. jadi mainkanlah watak yang kita mahu.. at the end of the day.. Allah akan menghakimi setiap apa yang kita lakukan.. Allah dah bagi script.. kalau orang buat baik dan beramal soleh serta beriman.. Masuk Syurga.. itu Janjinya.. yang jahat yang lahanat lahbau bahlolhhaaa.. masuk Neraka.. diseksa.. selamanya.. bak kata Akim..

Al Quran  tu sumber segalaNya.. Kalamullah.. kata2 Allah semua terekod dalam tu.. cuba lah selak dan baca dan fahami maknanya..

inshaaAllah..

nak gambar ke? takde yg menarik la.. raya tahun ni cam ntah hape2.. tapi bersyukurlah.. masih bernyawa dan punyai keluarga yang cinta dan mencintai.. tak gitu..

bihun n Ayam umah Dania best wo.. tq Nia..
spaghetti Kimi pon bestyang ni SAYANG KETAT KETAT

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

Ini Sejarah Kita ISK