Yeay Yeay Yeay Band 4, Alhamdulillah

Assalamualaikum..



Yup hari ni 4 haribulan September adalah tarikh kepetusan MUET sesi Julai 2014. Yup hari ni saya sungguh berdebar sebab saya dah dua kali ambik MUEt ni and kalau tak dapat BAND 4 lagi kali ni memang tak tahu la. Tak tahu nak hadap keluarga macam mana. Masuk Bulan mac Tahun depan ni pun terpaksa menebalkan muka dengan orang ramai yang tak henti-henti bertanya kenapa saya masih ada di rumah. Ini takdir Allah untuk saya dan saya redha dengannya.



InshaAllah selepas ini saya akan belajar kembali di UiTM Sham Alam dalam jurusan yang saya minati iaitu Undang-undang. Ramai yang cakap bertanya mengapa saya ambil undang-undang sedangkan subjek ini susah dan sebagainya. Tetapi saya tidak merasakan bahawa subjek ini susah bukan kata saya bijak asyik dapat 4 flat je tapi ini adalah subjek yang sesuai dengan jiwa raga saya.



Ada sebab mengapa saya menginginkan jurusan undang-undang ini dan pastinya ia bukan mengenai duit. Saya ada matlamat yang lebih besar. Saya sudah menetapkan apa yang saya perlu capai dan ini merupakan salah satu 'goal' yang saya perlu capai.



Enough saying, i just hope that Allah will ease everything in my side so that i could be what I dreming of. InshaAllah.. Just going to keep praying and hoping that all my dream would come true. Aminn Ya Rabbal Alamin..



To all my friends at UiTM Shah Alam, wait for me even im a sem slower but still do wait for me. Excited to enter University again and making whole lot new friends. Hope its going to be fun and baraqah.



Keep becoming a better Muslim.











Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

SPM Result Quotes

Ini Sejarah Kita ISK