GERAMMM...!!!

sakit bin pedih la hati aku.. sekalai lagi die buat hal..

cenggini cito dio.. ado la mamat ni.. (kawan saye).. die pernah tahu password lame fb saye..

banyak kali die open my fb account without my permission..

n dah banyak kali jugak la saye tukar password n email for my fb..

but the thing still happen.. hari ni.. (actually tadi je) bukak2 fb.. eh nape plak tak boleh...

SORRY YOU ARE LOGGING IN WITH OLD PASSWORD

hape ke bangang palak nih.. then i tries to use my old password and it accepted..

so firasat saye ni mesti keje si SIrius Black.. haha jahat tak??

hurm anyway die bukak fb saye bukan ade pape pon.. just fews notification n friend req. je..

tapi bende ni mesti dihentikan.. lau la ade awak yg nak personal message ngan saye kan susah??

hahah godik plak rase.. hehe

I REALLY SHOULD ADVICE HIM NOT TO THIS THING AGAIN... OR ELSE I WILL CUT HIS **TUT**...

hape??? bukan Tutti Frutti lah.. alah you takyah paham la.. mens thing..

Comments

Popular posts from this blog

TEKS PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN ISLAMIK

How Easy Doing Dakwah Actually Is..

SPM Result Quotes